2014/06/18

TAG - KOCHAM LATO

Dzisiaj przychodzę do was z postem, który wydaję się być ciekawy. Między innymi chodzi mi o
TAG - KOCHAM LATO. Tak, oczywiście, że kocham lato. Więc dlatego postanowiłem, że zrobię taki TAG! Pytania zostały znalezione na jakimś blogu. Życzę miłego czytania.

1.Jaka jest idealna temperatura dla ciebie?
Strasznie lubię gdy jest ciepło ale z umiarem. Najlepszą temperaturą wydaje mi się, że jest 28 stopni. 

2.Jeśli opalanie to gdzie? Na nadmorskiej plaży,nad jeziorem, w ogrodzie czy balkonie?
Hymm, wydaję mi się, że w ogrodzie. Ponieważ, jest tam cisza. A na plaży jest strasznie głośno i nie można się zrelaksować. 

3.Ulubiony look na lato?
Koszulka z, krótkim rękawkiem, krótkie spodenki i japonki. Oczywiście koszulki i spodenki w kolorach jasnych np: Zielony, Pomarańczowy i żółty. 

4.Wakacje w kraju czy za granicą?
Oczywiście, że wybrał bym się na wakacje za granicę. Chciałbym polecieć na wyspy kanaryjskie.

5.Gdzie nigdy nie chciałabyś pojechać?
Nie chcę jechać do Włoch ani do Ukrainy. Oczywiście mam swoje powody!

6.Letnie wakacje czy zimowe ferie?
Oczywiście, że Wakacje! Ponieważ, są dłuższe od ferii i jest cieplej! ;)

7.Gdzie spędzasz wakacje w tym roku?
Nie mam planów na te wakacje. Możliwe, że zostanę tu na swoim miejscu. Czyli nigdzie nie będę wyjeżdżał. Ale planuję jeździć na zimne kąpiele, czyli basen lub jeziora :)

8.Jakie pamiątki najczęściej kupujesz na wakacjach?
Lubię kupować bransoletki lub figurki. Ale też oczywiście jakiś fajny ciuszek :)

9.Ulubiony smak lodów?
Mam ich strasznie dużo, ale je wymienię: cytrynowe, pomarańczowe, smerfowe, śmietankowe, jagodowe, miętowe, arbuzowe i orzechowe. 

10.Wakacje nad morzem, jeziorem czy w górach?
Oczywiście, że wakacje nad morzem. Można się poopalać i spędzić miłe wieczorki przy zachodzie słońca :) 

Mam nadzieje, że post wam się spodobał! Paa :x

6 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam lato, kojarzy mi się z basenem :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak ja chciałabym się poopalać w ogródku :)
    ale nie ma słońca -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. super post :)

    lusiatulusiatam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ja aż mi się ciepło zrobiło :D

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka ! Tez kocham lato :D

    OdpowiedzUsuń